Dec 5, 2007

PP Celebration Makan 2007 @ Prince

*baru sampai nak makan dah kena posing pulak.... ieman dgn haziq masih sempat buat muka kiut walaupun perut lapar

*aweks aweks opis aku berposing sakan seperti tiada hari esok

*pebende ntah si dave dgn lewis sembang aku purak2 dgr tapi sebenarnya aku busy layan makan

*pose yg aku sangkakan cool rupanya tak cool lansung dalam gambar! (dalam mulut ade ikan ). Poyo siut budak ni kata dave dlm hati.

*auntie lechumi sedang kekenyangan rasa begitu lega ari ni takyah buat air teh tuk aku. :)

*perut dah senak layan group pose la pulak! (one big dysfunctional / happy family :) )

Highlight:
1. Makan
2. Makan
3. Makan

Lowlight:
1. Sampai lambat tak sempat nak melahap sampai muntah.
(buffet 6.30 pm-10.30pm . aku sampai 9.30pm!)

tx you for the good time, people!

No comments: